Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
kISaH AkUh.. Di sEtIaP hArI YAnG MeNdAmBaKaN KEinDaHaN DaN KeAjAiBaN PelAnGi DaLaM KeHiDuPaN.. ..cErITeRA HiDuP SeOrAnG GadIs peLaNgI..

PeNgALAmAn BEkErJa



alhamdulillah.... 




dapat jugak aku bekerja..
tapi bukan sebagai nurse yang aku impi2kan.. cukup la sekadar pekerjaan yang halal.. dulu ade la aku keje kat DIGI TELECOMUNICATION.. tapi xlama... diberhentikan disebabkan kontrak company aku ngan digi da ditarik balik.. oleh sebab ditarik balik.. automatik la ku kne buang keje.. abis kalo keje, bos aku mane ade duit nk bayar aku maaaa....


akhir nya.. aku berjaya dapat pekerjaan disalah sebuah company IT, xybase sdn bhd..
jawatan aku sebagai CUSTOMER SUPPORT ENGINEER... boleh la.. cukup2 makan, daripada xde keje kan..
amek bidang nurse, tp keje IT.. hahahaha.. lucu2

ha, setelah sebulan aku bekerja.. inbox email xybase aku xde lansung yang nk assign.. ha, sekarang,, inbox aku da xkosong lagi.. ade yang assign keje kat aku.. ouuuhh.. bertambah sibuk lah jijah nanti.. hihih.. tgok ni!!!!





banggex aku???




sukanyaaa....suke gile2... 

ohh jijah.. happy working...

ehem2.. kau ade..??????

hihihi.. babaiiiii....

hAk cIPtA TerPeLiHaRa.. XdE KoPiEy2 kAt SiNi k..!!! dA BaCe kEw??? Ha.. Pe TuNgGu lAgI?? XmAu kOmEn kEW?? KeCiK AtI HaMbE.. HuHuHu..

No comments:

Post a Comment